Anti-revolution talkshow banned by court order
Ahram Online, Saturday 14 Jan 2012
Tawfiq Okasha's show has been banned from airing by court order


The Administrative Court has ordered that the talkshow, "Egypt Today", of anti-revolution figure Tawfiq Okasha be prevented from airing. TV host Okasha owns the sattelite channel of El-Faraeen, which airs his programme.

Okasha has recently been openly critical of many pro-revolution and political figures. His show was known for its high viewership. However, it mostly met with sarcasm.

Okasha ran for parliamentary elections but lost in his hometown.



http://english.ahram.org.eg/News/31671.aspx